Emailové zvyklosti

Posted 06. 03. 2010 / By Petr Soukup / Nezařazené

Víte co mě zaráží? Kolik lidí dnes ještě píše bez diakritiky. Doba, kdy diakritika v počítači dělala problémy je dnes už těžká prehistorie. Tak proč se pořád píše bez ní? Přitom se oháčkovaný text čte o tolik líp.

U krátkých (do tří vět) emailů to ještě chápu. Tam to třeba ani nestihnu postřehnout. Navíc jsou často psány třeba z mobilu a tam se ještě dá pochopit, že eliminování horní řady kláves slušně šetří prostor. Ale na normální klávesnici?

Samostatnou kapitolou jsou předměty emailů. Už to bylo opakováno mockrát, ale pokud se zabýváme eshopy, tak opravdu není nijak prozíravé zasílat emaily zásadně s předmětem “eshop”. Nebo ještě lépe “dotaz”. A nebo úplně nejlépe raději bez předmětu.

To je pak radosti, když otevřu email a tam je pod sebou

  • dotaz
  • Dotaz
  • eshop dotaz
  • eshop
  • dobr den
  • dotaz
  • (nic)
  • DOTAZ!
  • Get Your Penis Larger!
Upozorňuji především na poslední předmět. Z toho si vezměte příklad. Tam je hned jasné, co mě uvnitř čeká :) Naděje!

Tags:


O blogu
Blog o provozování eshopů a technologickém zázemí.
Aktuálně řeším hlavně cloud, bezpečnost a optimalizaci rychlosti.

Rozjíždím službu pro propojení eshopů s dodavateli.